QCI LS5T-52 Instrukcja Użytkownika Strona 17

  • Pobierz
  • Dodaj do moich podręczników
  • Drukuj
  • Strona
    / 18
  • Spis treści
  • BOOKMARKI
  • Oceniono. / 5. Na podstawie oceny klientów
Przeglądanie stron 16
17
M.A.T.A. Czech s.r.o.
KARTA GWARANCYJNA
24 MIESIĘCE GWARANCJI
Nazwa urządzenia: ŁUPARKA DO DREWNA ELEKTRYCZNA 1500W, 5T Model: LS5T-52
Nr Seryjny :...................................................................................................
Nazwisko klienta :......................................................................................... Data zakupu :...............................................................
Miejsce zakupu ( pieczątka sklepu i czytelny podpis):
……………………………………………………………………………….………………………………...………………….
Serwis- Centrala:
ul. Robotnicza 72
53-608 Wrocław
tel. 071 782-79-77 (79,65,61) fax. 071 782-79-50, serwis pracuje w godzinach 06-15.00 od poniedziałku do piątku
GWARANCJA
1. Produkt został dokładnie sprawdzony w fabryce i posiada gwarancję jakości.
2. Gwarancji udziela się na okres 24 miesięcy od daty zakupu.
3. Naprawa w ramach gwarancji będzie dokonana po przedstawieniu :
- ważnej i poprawnie wystawionej karty gwarancyjnej
- kserokopii rachunku/ faktury lub paragonu z wyraźną datą zakupu i pieczątką sklepu, oryginał może być do wglądu
4. Sprzęt użytkownik dostarcza do punktu zakupu.
5. Naprawywykonywane przez podmiot, który wyznacza producent.
WARUNKI GWARANCYJNE
1. Gwarant odpowiada jedynie za wady wynikłe z przyczyny tkwiącej w sprzedanym sprzęcie.
2. Gwarant nie odpowiada za wady powstałe wskutek: niewłaściwej lub niezgodnej z instrukcją obsługi, eksploatacji sprzętu,
niewłaściwego przechowywania, konserwacji, transportu (w przypadku transportu za pośrednictwem firmy transportowej należy
sprawdzić przesyłkę, sprzęt przy odbiorze paczki, w przypadku uszkodzeń zgłosić natychmiast firmie transportowej i sporządzić
protokół uszkodzeń w obecności kuriera), niewłaściwego zabezpieczenia sprzętu, czyszczenia, użytkowania sprzętu niezgodnie z
jego przeznaczeniem w tym użytkowania sprzętu profesjonalnie (przez podmiot gospodarczy w celach zarobkowych).
3. Gwarancja nie obejmuje: akumulatorków, ładowarek i części, które noszą ślady normalnego zużycia.
4. Gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe z przyczyn zewnętrznych takich jak urazy mechaniczne, zanieczyszczenia, zalania,
zjawiska atmosferyczne, niewłaściwa instalacja, przepięcia instalacji energetycznej, obsługa niezgodna z przeznaczeniem.
5. Kupujący ma obowiązek zachowania oryginalnego opakowania fabrycznego sprzętu przez cały okres obowiązywania gwarancji.
6. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku stosowania złej mieszanki paliwa i oleju, złej jakości paliwa i lub oleju, paliwa
przechowywanego dłużej niż 30 dni.
7. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji użytkownik pokrywa pełne koszty testowania i transportu sprzętu.
8. Przy wymianie produktu na nowy potrąca się równowartość brakujących lub uszkodzonych przez klienta elementów i koszt ich
naprawy.
9. Jeżeli podczas okresu gwarancyjnego wystąpi usterka, która nie może być naprawiona, urządzenie zostanie wymienione na nowe
lub zostanie zwrócona równowartość zakupu.
10. Nie wydaje się duplikatów kart gwarancyjnych.
11. Karta gwarancyjna nie obowiązuje w przypadku odsprzedaży produktu.
12. Gwarancja producenta przyznawana jest wyłącznie na produkt zakupiony bezpośrednio u Producenta lub u autoryzowanych
Dystrybutorów.
13. Termin załatwienia reklamacji na podstawie gwarancji wynosi maksymalnie do 31 dni.
14. Niniejsza gwarancja na sprzedany produkt konsumencki nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień wynikających z
niezgodności towaru z umową.
15. Niniejsza gwarancja wyłącza odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów.
SERWIS
Jeżeli po okresie gwarancyjnym urządzenie będzie wymagało naprawy, dołożymy wszelkich starań, aby je naprawić.
Termin naprawy może ulec wydłużeniu o czas niezbędny do dostarczenia i odbioru sprzętu z miejsca sprzedaży do punktu serwisowego
gwaranta. Przy braku możliwości naprawy czas reklamacji może zostać wydłużony o czas potrzebny na sprowadzenie części od producenta,
za pisemną zgodą klienta. Firma Gardetech nie zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń zastępczych w trakcie naprawy gwarancyjnej.
Zanieczyszczenia urządzenia powstałe w okresie jego eksploatacji powinny być usunięte przez użytkownika przed oddaniem
urządzenia do punktu serwisowego. Nie wolno oddawać do serwisu sprzętu z paliwem. W przeciwnym wypadku serwis może odmówić
przyjęcia reklamacji, oczyścić urządzenie na koszt klienta i lub odesłać towar na koszt klienta.
Użytkownik traci uprawnienia wynikające z tytułu niniejszej gwarancji w przypadku:
- zniszczenia lub zagubienia niniejszej gwarancji
- niestosowania się do instrukcji obsługi sprzętu
- wykorzystania urządzenia w celach zarobkowych
- dokonania samodzielnych napraw, przeróbek urządzenia, nieoryginalnych części
- zlecenia napraw osobom nieuprawnionym
- użytkowania urządzenia niezgodnie z jego przeznaczeniem, niewłaściwego zabezpieczenia, czyszczenia, konserwacji,
- gwarancji nie podlegają części eksploatacyjne
Zanim zgłosisz reklamację,
sprawdź dokładnie Swój sprzęt i
zapoznaj się z jego instrukcję
obsługi.
Przeglądanie stron 16
1 2 ... 12 13 14 15 16 17 18

Komentarze do niniejszej Instrukcji

Brak uwag